HIV Pozitif Hayatın Günlüğü

Sevgili HIV

Sevgili HIV,
Bana kattığın, kazandırdığın her şey için sana çok teşekkür ederim 😊

Bugün seninle tanışalı tam 11 YIL OLDU!

Tanışma merasimimiz pek kolay olmadı…

Ama kısa zamanda sevdirdin kendini…

Sayende;
Bilgilendim, büyüdüm, geliştim ve güçlendim…

Sayende;
Toplumsal olaylarda daha duyarlı, azınlık haklarında daha savunucu oldum. Bir sürü güzel insan tanıdım, zenginleştim.

Sağladığın tüm güzellikler için şükürler olsun…

Comments on: "Sevgili HIV" (10)

  1. Yeniden yazma zamanı geldi diyorsun yani 🙂 ? Aslında çok şey birikti… Senin düşüncelerine katılmamam imkansız… Bir çok şeyi değiştirdiği kesin HIV’in hayatımızda… Vazgeçemeyeceğimiz dostlar ve yeni yaşanmışlıklar ve yaşanacaklar… Teşekkürler !

  2. bende dört(4) yıl oldu HİV’le tanışalı güçlendimmi?bilinçlendimmi?!!ve artık kaldıramıyorum. sabah uyandığımda neden uyandım sanki diyorum kendi kendime her ne kadar bilinçleşsekte toplumumuz bilinçlenmedikten sonra hala öcü gibi baktıktan sonra neye yarar?!

  3. Düşün sorgula said:

    Tanışabilirmiyiz ? Bende pozitifim beni nelerin beklediğini ve milyonlarca soru için lütfen

  4. erhan said:

    ben hıv pozıtıf bır hastayım..fakat bos yere 9 senemı harcadım ..daha doğrusu harcattım dıyebılırım…harcanmam genelde resmı makamların cahıllıgı yüzünden oldu…2007 kıbrıstayım …sağlık bakanlığına guvenıp hastalığımı açıklamakla ne kadar hata etmısım…su an 2016 yılı ve gerıde bıraktığım yıllar 9 yılım cok kotu gectı…şu an hıc guvenım yok….

  5. erhan said:

    ben kıbrıstan bır hıv pozıtıfım….benım cd 4 sayım 484 olmuş….2016 yılındayız …ben 2007 de bu hastalığımı ogrendım…FAKAT HIV POZITIFSENIZ COK DIKKATLI OLMAK LAZIM…HELE DE BENIM GIBI KIBRIS GIBI KUCUK YERDE YASARSANIZ…REZIL ETTILER BENI RESMI MAKAMLAR…..YAZIKLAR OLSUN…:

  6. Andy said:

    Hiv ile tanıştıktan 4 yıl sonra belki de ilk kez paylaşıyorum bu şekilde hislerimi. Seninle ilk tanışmamızı unutamıyorum senden ne kadar da çok korkmuştum, hayatımın sonunu senin getirebileceğini zannetmiştim hayalini kurduğum o büyük şirkette çalışmama engel olmuştun demeyeceğim sana duyulan önyargılar engel olmuştu evet, 4 yıl sonra bugün nereden bilebilirdim ki senin başıma gelen güzel şeylerden biri haline dönüşebileceğini 4 yıl önce senden korkarken 4 yıl sonra bugün iyi ki tanışmışım da hayatımı böylesine yaşanılası daha olgun daha güçlü daha pozitif ve daha kararlı hale getirmemi sağladın.

  7. Anonim said:

    Sizinle nasıl irtibata gecebilirim

  8. Selim said:

    Merhaba öncelikle senle konuşmak istiyorum acaba müm künmü

  9. Selim said:

    Merhaba sizle görüşme sansım varmı

  10. Anonim said:

    Lutfen bana yardim edin suan istanbula gidiyorum test olucam .biriyle iletisime gecmek istiyorum

Yorum bırakın